Life is a climb but the view is nice

i torsdags efter skolan fick frida för sig att vi skulle åka till sundsvall så vi åkte först in till stan för att hämta upp evelina sen åkte vi till sundsvall. gick på birsta, på ikea, åt mat, gick inne i stan, besökte en pub en sväng, åt lite till, åkte och skulle se en innebandymatch som inte var, åkte runt, åkte hem till mig, åkte runt lite inne i hudiksvall och sist åkte vi hem till frida för att sova.
-
-
i fredags när jag och frida vaknade bakade vi scones, åt frukost, tittade på tv, åkte in till stan, gick i massa affärer, åt middag och när vi kom tillbaka till frida packade vi våra väskor och åkte till evelina, sminkade oss, klädde oss snygga och förfestade. väl inne i stan var vi först på gossip, sen vidare till manis, till gossip igen, köpte pizza på jag & du sedan fick vi skjuts av johan hem till frida.
-
imorse vaknade jag väldigt tidigt men somnade om ett tag till. när vi båda att vaknat igen åt vi frukost och slappade framför tvn innan jag åkte in till stan och åt middag med morsan och farsan på hot chili. efter det hyrde vi filmer och när vi kom hem tittade vi på två av dom. snuten i varuhuset och änglagård - tredje gången gillt.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0