take advantage of the nice moments

igår: jag och mina fina flickor frida & cim satt och findrack en sväng, sen gick vi vidare till manis, en snabbis på skutan och sedan skakade vi rumpa på gossip! när de stängde åkte vi till brorsans lägenhet en snabbis sen drog vi till rickard på efterfest. sen nångång åkte vi på statoil, till lägenheten och duschade sen tillbaka till rickard. frida lyckades somna en sväng men jag sov inte en ända minut. roligaste kvällen/natten på jävligt länge! vid 10 skjutsade jag frida till johanna och jag åkte till brorsans lägenhet och somnade en sväng framför tvn innan jag åkte hem.
-
jag har nyss ätit middag och nu ska jag bara ligga och chilla innan big brother börjar. imorgon är det skola igen och jag vågar nästan påstå att jag har saknat den lite. och nu är det bara 20 dagar kvar tills jag flyttar, läääängtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0