do not say anything unless you mean it

igår åkte jag till iggesund och hälsade på familjen annorlunda som jag tycker så mycket om. vi fikade och hade det mysigt. vid halv 10 bytte jag om och gjorde mig ordning för krogen. jag och frida skakade rumpa som aldrig förr. det är faktiskt roligt att gå på krogen nykter!
-
efter krogen skjutsade jag hem några och klockan hann bli 4 innan jag kom hem vilket gjorde att jag sov till kl 2 idag. så när jag vaknade fick jag väldigt bråttom eftersom vi skulle vara hos min kusin karin och fira henne kl 3.
-
-
när vi kom hem snabbade vi ihop lite tacos och nu ligger jag i sängen och snart ska sova för att orka upp och jobba imorgon 7.30-14.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0