I'm aiming for the top, as far as I can reach

jobb, jobb och åter jobb. men jag klagar inte. tvärt om. jag tycker om att jobba och tjäna pengar. jag längtar så mycket tills jag gått klart skolan så jag kan försörja mig själv och sluta leva på mamma och pappa.
-
måndag, tisdag, torsdag, fredag & lördag blir det jobb denna vecka! jag hade ändå inte tänkt gjort nå speciellt på lovet så det är lika bra att jobba. på lördag ska jag ut på krogen efter jobbet (så lite hinner jag roa mig!) men jag har ingen aning om hur jag ska orka med det. upp kl 5 - jobba - hem - duscha - äta - jobba - byta om - sminka mig/fixa håret - åka in till stan - möta upp frida - krogen - komma hem någongång mitt i natten. fullsmäckad dag, jag kommer få dricka mycket kaffe på jobbet om jag ska orka med.
-
-
när jag kom hem från jobbet idag la jag mig direkt i sängen, och har nu precis tittat klart på gårdagens big brother. jag kommer nog ligga kvar i sängen hela dagen. imorgon börjar jag 13.30 men tänkte ändå ställa klockan tidigt för att hinna göra lite saker och vakna till liv innan det är dags att bege sig mot jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0