måndag, 25 juni

igår tillbringade jag hela dagen i soffan och tittade på alla johan falk-filmerna. det var riktigt skönt faktiskt! jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig i skaplig tid, men var ändå vaken till 3 så jag sov till halv 12 idag. jag var nyss och bokade en tvättid kl 10.00 imorgonbitti så imorgon blir det ingen sovmorgon! 
 
jag har nyss tagit en skön dusch och nu sitter jag i morgonrocken. hör tascha av sig snart så åker jag in till stan en sväng och träffar henne annars lägger jag mig i soffan och tittar på en film jag nyss laddade hem. 
 
jag har lagt intresseanmälan på tre stycken lägenheter och fått en visning på en, så jag ska förmodligen gå och kika på den någon dag framöver. hoppas den är fin, då tar jag den direkt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0