hur mycket du än klagar kommer jag aldrig förändra mig. jag är nöjd över mig själv och det är det ända som räknas.

det blev att jag åkte in till stan och tog en fika och snackade lite skit med tascha ändå. men när jag kom hem igen kröp jag ner i soffan under täcket och kikade på filmen jag hade laddat ner. mitt i filmen ringer tascha och vill att jag ska komma och bada med henne. så jag tar på mig morgonrocken och åker till forsa och badar. det var iskallt i vattnet men skönt efter ett tag när man hade domnat bort.
 
efter att vi hade simmat lite kom tascha på den smarta ideén att åka in till stan i morgonrock? så det gjorde vi! vi gick in på hemmakväll och köpte godis också gick vi in på en pub en sväng. jag kan ju säga att vi fick allas blickar. men eftersom vi aldrig skäms så brydde vi oss inte. sedan körde vi bilkurragömma i ett antal timmar. när jag åkte till forsa för att bada var klockan drygt 20.00 och NU är jag hemma, 02.29.
 
jag hade jättekul, som vanligt när man är med tascha. det händer alltid roliga saker, konstiga saker, sånt som ingen annan gör. och man får alltid ont i magen av allt skratt. i love you my friend! ♥
 
nu ska jag lägga mig i soffan, titta klart på filmen och sen sova. godnatt alla bloggläsare!
 
riktigt gammal men väldigt fin bild på mig & tascha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0