håller tummarna

mamma hade tydligen följt med någon kompis till sundsvall så det var bara pappa som kom. men de gjorde inte mig något. när han kom så gick vi och kikade på lägenheten som var superfin. den sån nästan ut som min, fast finare tapeter osv. jag hoppas att jag får den! det ska läggas nytt golv och den ska få nya tapeter i hallen. spännande! när vi kom hem igen lagade vi mat och åt. sedan åkte vi till stan på bostäder och pratade lite med dom sen tog vi en fika på dackås innan han åkte hem.
 
 
nu ska jag lägga mig i soffan, kika klart på filmen som jag inte hann se klart igår. även att det är en sånhär grinfilm som jag egentligen inte tycker om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0