tisdag, 17 juli

hejhej! jag ville bara tala om att jag lever. jag är supertrött just nu och orkar inte skriva så mycket. jag ska strax lägga mig i soffan, kika på en film och sova. jag har fullt upp om dagarna och har därför inte tid att skriva något här på bloggen. jobbar nästan hela tiden. som den här veckan, då är jag ledig imorgon sedan jobbar jag resten av veckan. men veckan därpå jobbar jag bara två dagar så då kanske jag har lite mer tid till att skriva här.
 
idag har jag iaf jobbat till 14. när jag kom hem städade jag ur hela lägenheten på katthår. jag ålade mig fram på knänen för att få bort alla hårstrån. igår åkte jag med dino till stocka och idag tog jag dit skrållan. efter att jag hade hälsat på mina föräldrar åkte jag till mitt favvoställe i stan, parkerade vid havet, lyssnade på musik och bara satt. tusan vad skönt det var! efter ett tag kom jonte och tascha så vi lirade lite boll sedan åkte jag hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0