söndag, 8 juli

jag har jobbat hela veckan så jag har inte haft tid att skriva här. men i torsdags var jag ledig men då hade jag fullt upp med att sola och bada.
igår efter jobbet åkte jag hem, gjorde iordning mig och for in till stan på förfest innan det var dags att gå på krogen. det var hawaiitema på gossip men det var ändå ganska lite folk men vi hade hur kul som helst! hela kvällen var så jävla spårad så det är inte sant. efterfesten var hur kul som helst den också, den var fan roligast på hela kvällen. men där tänker jag inte gå in på några detaljer, haha!
 
när vi vaknade imorse åkte vi och åt pizza sedan åkte jag och tascha hem, duschade, bytte kläder och sen tillbaka till stan och hade lite soffhäng, åt godis och tittade på en skräckis såhär i spöregnet. lätt bästa helgen på jävligt länge!
 
nu tänker jag bjuda på lite fula bilder som togs igår av fulla människor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0