min dag i bilder 19/7-2012

jobbat 07.30-13.30, damsugit bilen, tvättat bilden både invändigt & utvändigt, snackat lite skit med frida, glassat lite på maln, spelat kubb & fotboll på borgaparken, sparkat sönder mina fötter (och ben) med fotbollen, fått en jävla motion av allt springades efter bollen, tappat oljelocket & fått massa olja över hela huven, druckit kaffe på donken, varit på skateparken, lekt i nån jävla lekställning, blivit mörbultad, fått en bula på ryggen, fått jätteskitiga fötter, snackat lite mer skit med frida, letat oljelocket utan att hitta det, tagit ett välbehövligt fotbad och nu ska jag strax bege mig mot min underbara säng.
man hinner med mycket på en dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0