lyxfrukost, jobb och annat

helgen bestog av jobb, jobb och jobb. i fredags åkte jag in till stan för att äta lite lyxfrukost med tascha innan det var dax att åka och jobba 14.30-21.99. när jag slutade åkte jag hem till mina föräldrar i stocka och sov. i lördags jobbade jag 07.30-14.00, då jag slutade åkte jag hem, vilade lite, duschade och åkte sedan hem till jonte. vi gick ner på skutan, satt där och åt glass och kikade på alla bilar eftersom det var crusing. efter ett tag kom oscar och då gick vi hem till jonte, kikade på film och snackade lite skit. kl 3 kom jag isäng och klockan ringde 06.00 för att sedan åka iväg och jobba 07.00-19.45. jag var ledig ca 2 timmar mitt på dagen och då åkte jag hem till mina föräldrar, sov en sväng och åt mat.
 
 
igå som jag länge, till 13.00 ca. efter att jag hade legat kvar i sängen en stund, diskade jag sedan duschade jag och gjorde mig iordning för att gå på stan med tascha. när hon åkte hem träffade jag på min efterlängtade vän antonia. vi satt och snackade ett bra tag på stan innan vi åkte hem till henne, åt tacos, glass och snackade lite mer skit. vid 22 tiden åkte jag iväg och sparkade lite boll och hängde vid skateparken ett tag med tascha och jonte. klockan hann bli 01.30 innan jag var hemma. då bokade jag en tvättid och gick och la mig.
 
idag ringde klockan 10.00. då klev jag upp och började tvätta. jag har nyss ätit frukost och ska snart gå ner till tvättstugan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0