varför klaga på något som du rår för själv?

nu är det en till sak som jag inte förstår och stör mig som fan på...
VARJE söndag handlar exakt alla inlägg på facebook om hur jävla bakis folk är. vet man själv att man blir superduperjävlabakis då ska man fan inte dricka, man kan iaf ta det lugnt eller håll det för dig själv om du blir bakis. det är INGEN som vill läsa alla jävla inlägg som tex "idag är jag fan inte människa!" "nu börjar jag bli människa igen" "har aldrig mått så dåligt" "jag är så jävla bakis att jag inte får i mig nå mat, jag är huuuuuuuuuungrig!" "fan vad dåligt jag mår idag" osv osv..
-
det är så sjukt tråkigt att läsa så ge upp för fan! man får fan räkna med att bli bakis när man dricker alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0