är inte mig själv idag

fan vad jag känner mig bitter idag...
ända gången jag VILL se på tv så fungerar INTE skiten.. alla bah "yäy ikväll börjar äntligen big brother kl 9 på kanal 11." håll käften! hungrig men orkar inte ställa mig och laga mat.. fryyyser även fast jag har tjocktröja, tjocksockar och filt på mig och det är 20 grader här inne.
-
längtar som fan tills jag flyttar, men gubbfan är så otroligt jävla seg på att flytta ut så det läre dröja 7 jävla år innan jag kan flytta in.. okej, det är 1 månad kvar tills flyttdatumet men ändå.
-
ja, jag vet att jag klagar mycket nu. men jag är fan inte mig själv idag. allt är bara bajs. det finns så mycket mer jag skulle vilja klaga på också, men orkar fan inte.
-
-
aaa, bra, fint, hörs, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0