6/2-2012

godmorgon! jag har precis duschat och ätit frukost. jag ska snart klä på mig och bege mig mot skolan där smörgåstårta väntar. johan fyller 20 år idag så han tar med sig smörgåstårta till skolan och bjur klassen!
när klockan ringde ville jag absolut inte kliva upp. det kändes så kallt utanför täcket. men efter en het dusch och efter att jag tittat på termometern så gick det bättre. -5 grader idag, det ska inte bli mer än 5 minusgrader denna vecka heller. skönt! med tanken på att det har varit över 20 minusgrader nu i några dagar..
i lördags var jag ut med tascha. eftersom att E-type var på folkan så trodde jag inte att det skulle bli så mycket folk på gossip, men jag hade fel. mot slutet var det nästan fulla dansgolvet med folk. jag har träningsvärk efter allt dansade, inte så skönt men jag klagar inte. det var en rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0