Om du tänker för länge på nästa steg kommer du att tillbringa resten av livet på ett ben.

ska jag vara ärlig så känns det lite konstigt att det är min sista natt som Stocka-bo. mamma och pappa bor ju kvar, så jag kan åka hit när jag vill och det känns skönt. det ska även bli skönt att flytta till en egen lägenhet men det känns även konstigt.
-
å andra sidan ska det bli superskönt att flytta härifrån, imorgon startar mitt nya liv!
-
idag har vi packat klart det mesta i släpvagnen och i bilarna. det ända som är kvar att packa nu är datorn och sängkläderna. jag har precis tittat på big brother. tråkigt att jimmy åkte, jag hade hoppats på att amandus skulle åka. skönt att annica är tillbaka iaf!
-
nu ska jag sova så att det blir fort morgon. godnatt alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0