red shoes

jag hatar mitt internet! det fungerar bara vissa dagar. iförrgår fungerade det hur bra som helst, så gick jag ner och åt och sen när jag kom upp igen så fungerade det inte. och nu när jag kom hem från skolan så fungerar det helt plötsligt..

jag som hade tänkt visa bilder på vad jag köpte igår men jag har sakerna hos jocke. fast skorna har jag här, så dom kan ni få se.

som sagt så är jag hemma nu. jag ska strax packa lite kläder och åka till jocke för att gå och ut och med lexus och laga mat. kom hem sent från sundsvall igår så gick vi ut och gick när vi kom hem så vi la oss kl 11.30 så jag är jättetrött just nu. fryser gör jag också!

röda fejk-converse-skor. 199 kr


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig, tack :)

Vad har du för dig då? :)



Kramar

2011-09-04 @ 09:45:23
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0