onsdag

igår körde jag samma som iförrgår. var i gymmet, gjorde sit-ups och var ute och sprang. idag har jag träningsverk i magen. det känns bra.

just nu sitter jag i
skolan, har lunch. jag har bara en lektion kvar och det är en lektion som man ska jobba med saker man ligger efter i eller sånt man känner att man måste jobba med. men jag har inte fått nå böcker än, förutom i engelska. och vi har heller inte fått nå uppgifter som jag kan jobba med.

efter skolan så ska
jag & joakim åka till sundsvall för att hämta mia och ulf vid flyget. ikväll åker vi troligen hem till mig och sover. jag har inte sovit hemma på en vecka nu så jag känner att det ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0