lördag

precis efter att jag hade publicerat det förra inlägget så dog datorn. så bra väder hade vi igår! men det blev marknaden igår ändå. det var soligt i stan, fast det kom lite regn då och då. jag åkte en karusell med brorsans barn, köpte jättegott nybakt tunnbröd, några piecingar och 14 par strumpor.
vi kom hem vid 23 tiden och då laddade vi upp med lite godis och chips framför en film och somnade.

idag klev vi upp vid 10, åt frukost sen åkte jocke iväg för att ladda inför en match. efter att jag hade duschat så åkte jag och tittade på matchen. det slutade med 3-1 till jockes lag!

nu har vi nyss ätit tacos. vi ligger i sängen och smälter maten nu. snart ska jag byta om och fixa håret för att sedan åka till ström och fira åsa (min farbrors fru) som fyllde år igår. min kusin (deras barn) är även där och hon fick sitt första barn förra lördagen så det ska bli spännanade att se det lilla miraklet :)

ikväll ska vi
bara ta det lugnt, ligga hemma och titta på tv/film för att sedan kliva upp tidigt och gå på marknaden igen. imorgon är det ju sista dagen för marknaden och då brukar det gå att pruta så jag ska försöka hitta en väska.

en gammal bild på mig för att puffa upp inlägget lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0