dagarna rullar på

igentligen har jag inget speciellt att skriva. skriver lite bara för att liksom. dagarna rullar på och veckorna går så fort. jag är redan inne i vecka 3 på skolan. allt känns bra, fått nya vänner och jag är så glad över att jag bytte skola. jag känner mig starkare och vågar mer saker nu.

jag och joakim har nyss
kikat på idol. nu tror jag att jag tänker ställa mig i gymmet och köra lite. problemet är bara att det är nå jävla fel på avloppet så det lukat illa där inne..

jag är supersugen på att
börja dansa. helst streetdance! jag vill ha ett intresse, något att göra på dagarna och något som får mig att känna mig lycklig, något som får tankarna att försvinna en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0