vi kom för sent

igårkväll gick jag, jocke, mamma och pappa över till grannarna och grillade korv och hamburgare. supermysigt! vi var kvar ett tag och sen gick vi hem, bytte om och åkte till stan och var chaufför och känade lite pengar :) jag känner att det var en lugn och skön sista april, fast det hade kunna varit lite roligare.

men eftersom vi kom in till stan så sent så hade majkasorna nästan brunnit upp så jag kunde inte ta några bilder på dom. därför tar jag en bild från google istället för att liva upp inlägget lite.



idag vaknade vi vid 12 och då klev vi upp och åt frukost. nu är jocke ute och hjälper sin mamma med något så jag passar på att skriva lite här. om en stund ska vi gå ut och titta på en fotbollsmatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0