måndag, tisdag & onsdag

detta kommer nog bli ett ganska långt inlägg. i måndags var jag till frissan och färgade ögonbrynen så nu är dom fina och nu slipper jag äntligen måla dom varje dag. jag har inte knäppt några bilder på dom men det kommer någon dag framöver.

efter att jag hade
varit hos frissan åkte jag till ljusdal och sålde min bil också åkte jag till bergsjö och köpte en ny bil så nu har jag en audi 100. bilder på bilen kommer troligen imorgon.

igår efter skolan åkte jag hem och damsög bilen sen åkte jag och mamma till sundsvall. först åt vi på ikea sedan gick vi i lite affärer. det jag fick med mig hem var rouge, ögonskugga, sommarskor, två bh;ar, jeansshorts och ljud till bilen.



vi åkte till sundsvall vid halv 2 och kom hem vid 10. vi gick i så många affärer så jag hade så ont i fötterna när jag kom hem. på vägen hem tog vi driven på max och köpte en hamburgare och en lyxmilkchake.

 

idag väckte chrille mig och bad mig skjutsa honom till skolan och vi var där en sväng. sedan åkte vi hem till honom en sväng och sedan hem till mig. efter att jag hade ätit åkte vi till iggesund så att börje kunde hjälpa mig att koppla ljudet i bilen. vi kom hem vid 10 ungefär så jag har bara hunnit duscha.

 

jocke ligger redan avklädd i sängen och ska sova. jag ska bara fixa lite saker sedan ska jag också gå och lägga mig. imorgon börjar jag kl 8 och slutar halv 2. om det är fint väder imorgon så tänker jag tvätta bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0