svar på en kommentar



det finns många anledningar till att jag hoppar av och börjar i en ny skola. om du nu så gärna vill veta vaför så tycker jag att du ska gå fram till mig och fråga. för jag tycker att jag inte känner mig skyldig till att skriva varför här på bloggen.

studenten och balen är inte så otroligt mycket att se fram till. och du ska nog se att jag får fler utbildningar. baraför att jag hoppar av skolan så behöver jag inte bli städerska.

och för det tredje så "rymmer" jag inte från några problem. vissa problem går inte att fixa och jag har gjort mitt val!

 


Kommentarer
Postat av: oLGA-

nej, men man måste få säga vad man tycker! och du är verkligen skitdu,m om du gör det! vafan ska du bli då? du får inge jobb UTAN UTBILDNING! -.-' JO FÖR 20 ÅRSEN KANSKE?!!!!

2011-05-05 @ 19:29:25
Postat av: Carro

Orka kommentera anonymt då! De är vell "den" som är svag som inte vågar stå för vad den skriver?! Du gör ju som du vill, men tycker liksom ändå att de är ju bara ett år kvar. Fast trivs man inte så är det svårt att stå ut det sista året ochså.

2011-05-05 @ 21:13:54
URL: http://honduvetcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0