svar på ännu en till kommentar


jag tycker
att det är DU som är svag som inte vågar stå för vem du är och jag tänker inte sitta och ta en massa skit ifrån dig! jag gör väl som jag vill, eller? trivs jag inte så är det väl självklart att jag byter skola som jag troligen kommer att trivas bättre i. och som sagt, jag tänker inte sitta och skriva en massa anledningar till varför jag ska byta skola.

vem du nu än är
så strunta i mitt liv och sköt ditt eget! vill du mig något så kom fram till mig eller ring. det är så otroligt omoget att sitta vid en dator och skriva massa anonyma kommentarer för att försöka trycka ner mig. over and out!

och föresten, varför är du så intresserad i min utbildning?

Kommentarer
Postat av: Linn sis

Personen är ju för fan pinsam.

2011-05-05 @ 22:46:05
Postat av: Emma

Men åh, varför kan inte folk sköta sina egna liv? Om såna där skulle få styra ens liv skulle man va så olycklig :o

2011-05-06 @ 11:51:28
URL: http://lifeofemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0