planerar en resa

jag kom hem från bergsjö för en stund sedan. jag och pappa åkte dit för att gå på banken och gå på arbetsförmedlingen för att se om det fanns några lediga sommarjobb men det var tyvärr stängt så vi får åka dit någon annan dag. jag har nyss skrivit en pack och prislista på datorn. jag, linn, linus och jocke ska åka till leksand i sommar och jag längtar jättemycket!

min mage kurrar trots
att klockan bara är 2, det brukar inte vara så fast jag har ju inte ätit något sedan halv 8. nu ska jag föra över lite låtar på datorn och bränna lite sommarlåtar tills vi ska åka till leksand :)


en fin bild som jag knäppe igår när vi fiskade.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar : Okej najs. Vädret är sådär här också tyvärr :)

2011-05-17 @ 15:33:59
URL: http://joojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0