pissa på media markt

jag har haft så jävla mycket att göra dom senaste dagarna så jag känner mig jättestressad just nu. jag känner att jag inte har haft en lugn stund för mig själv och har jätteont i nacken..

igår när jag var
i sundsvall så köpte jag ju ljud till bilen och han i affären som hjälpte mig följde med ut till bilen för att se vad jag skulle ha för högtalare och när vi kom in igen sa han vad jag skulle ha. idag när jag skulle sätta fast dom märkte jag att dom var FÖR SMÅ! och när allt var kopplat och klart funkade ljudet UTMÄRKT men när jag hade ca 500 meter hem slutade ljudet fungera också stog det protect på sterion och det gick inte att trycka på något. så nu fungerar ingenting! så fort media markt öppnar imorgon ska jag ringa och ta ett snack med dom....

nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0