medelhavskällaren

precis när jag var klar och skulle åka och titta på jockes fotbollsmtach så ringde pappa och sa att vi skulle åka in till stan och äta. vi åt på medelhavskällaren, supergott var det! vi åkte förbi kina också så att jag kunde köpa med mig lite efterätt hem. jag beställde 4 friterade bananer med sirap men fick 16 bananer och glass. hon missuppfattade mig och trodde att jag skulle ha för 4 pers. haha!



nu är jag hemma och
har ätit upp mina bananer :) jag älskar verkligen friterade bananer! imorgon är jag ledig (som vanligt) och då ska jag åka in till stan med pappa för att köpa lite nya saker till min bil :)

hur har er helg varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0