less på boschen

jag, mamma och pappa har nyss kommit hem från stan. jag var så godissugen också passade vi på att hälsa på min bror. men efter att vi hade fikat hos jörgen så var jag inte så godissugen längre men jag köpte en liten påse med godis på godisgruvan. dom har så underbart godis där!

detta är mina favoriter! center med nougat och dom gröna
vet ja fan inte vad det är, god är dom iaf.



jag har blivit så less på stocka, jag vill flytta härifrån! det finns ingenting här.. en liten kiosk med hårt & gammalt godis. det man ska ha är alltid slut. jämt när jag ska göra dipp så brukar det aldrig finnas nå gräddfil.. och det finns inte en ända jävel att vara med här heller, förutom killar. nää, nu vill jag ha en egen lägenhet inne i stan. så jävla less på att bo ute i boschen..!

nu ska jag
lägga mig i sängen, slå igång en film
och vänta på min älskling! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar : Okej låter ju najs :D

2011-05-17 @ 20:48:19
URL: http://joojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0