jobb, jobb & åter jobb

dom senaste dagarna har jag bara jobbat. i onsdags efter jobbet åkte jag och jocke till iggesund och hälsade på :) igår hade jag min ända lediga dag denna vecka men jag klev ändå upp kl 6 för att följa med jocke till hassela där han skulle jobba. hans mamma har husvagnen där så jag var med henne medans jocke jobbade. jag och mia gick ca 2 mil och jag var dötrött när vi kom tillbaka. jag har fortfarande ont i benen. men det var väldigt skönt att svalka benen i sjön efteråt.



jag ska snart åka till jobbet. idag börjar jag 11.30 och slutar 20, på lördag jobbar jag 7.30 - 21 och på söndag 12 - 21.30. sedan är jag ledig och på tosdag åker vi och campar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0