åka på trav

imorse vaknade jag helt av mig själv kl 9. superskönt! efter att jag hade klätt på mig och ätit frukost åkte jag och pappa in till stan och hämtade grejerna till bilen så nu har jag lämnat in bilen. förhoppningsvis så är den klar tills imorgon när jag ska åka och jobba.

jag har precis
duschat, nu ska jag klä på mig och äta lite för att sedan åka till bollnäs på trav. jag har aldrig varit på trav och vet heller inte om det är roligt men jag gör det bara för att ha något att göra. jag åker dit med joakim och hans låssaspappa.

Kommentarer
Postat av: Alla

sv: Aa. :)

Jaha okej, jag har hittat på massa saker idag och varit ute i det fina vädret! :D

2011-07-06 @ 02:58:39
URL: http://allasaleh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0