20 juli

jag har varit ledig från jobbet sen i söndags och jag har inte gjort något sedan dess, bara slappat. idag hade jag klockan på 9, åt frukost och åkte och hälsade på farfar en sväng. sen åkte jag hem en snabbis sen åkte jag, mamma och pappa till frans stuga för att äta lunch och middag där med släkten. när vi kom hem vid 6tiden packade jag det sista, nästan. sedan gick jag ut och plockade lite körsbär från vårat körsbärsträd. (man måste nästan skynda sig att plocka medans det finns, annars äter fåglarna upp dom. jag har tänkt att mamma ska få göra körsbärssaft :) )



jag har nyss
duschat, nu ska jag ta det lite lugnt, titta på tv och sova. imorgonbitti åker jag, jocke, linn & linus till leksand och campar!

Kommentarer
Postat av: antonia

sv: haha jag förstod nästan det ;) hör av mig till dig först då om jag bestämmer mig för att sälja den!

2011-07-24 @ 19:17:11
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0