shopping i sundsvall

imorse klev jag och älsklingen upp vid halv 9 för att göra oss klara och åka till sundsvall och shoppa lite. när vi hade klätt på oss och gjort iordning oss åkte vi till harmånger för att hämta jockes mamma och mia sedan åkte vi till sundsvall. kl 15 uppträdde jay och minnah. efter att dom hade uppträtt så skrev dom autografer och sålde skivor. jag tänkte köpa en skiva och få autografer men kön blev sååå jävla lång så jag sket i det. inte hade jag kameran med mig heller, så det blev inga bilder tyvärr!



jag hittade tyvärr inga kläder, det jag var ute efter var alldeles slut. men jag fick jag med mig några örhängen och ett par skor hem. jag har inte knäppt några bilder på skorna och dom fanns inte med på hemsidan så ni får bilder imorgon.

nu sitter jag i älsklingens säng och ska snart spela lite sims medans han spelar cs. innan vi somnar tror jag att det blir en film.
han är ledig imorgon så imorgon hoppas jag att vi bara ska ligga och mysa framför några filmer :)




dom här skönheterna ska få följa med mig hem nästa gång jag åker till sundsvall. (mamma tycker att jag har för mycket skor och att jag inte behöver köpa fler men det struntar jag i, det är alltid lika kul med nya skor + att jag inte riktigt har några skor att festa i) inte riktigt såna där svarta, men liknande (dom jag såg i affären fanns inte med på hemsidan.)

hade jag haft mer pengar med mig så hade jag köpt dom här idag också. menmen, det får bli nästa gång.
jag blev alldeles kär i alla tre skorna jag hittade! älska skor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0