proppmätt

nu har jag ätit middag och är proppmätt. så nu tänkte jag lägga mig i sängen en stund och vila efter den goda middagen.
jag fattar igentligen inte varför jag började skriva, har ju inget vättigt att skriva. vad händer ikväll då? ingen aning. jocke sitter troligen på manis nu och dricker med grabbarna. senare ska jag iaf åka och hämta honom. innan kanske jag åker till glysis en sväng, har inte riktigt bestämt mig.

föresten. jag har världens jävla träningsverk!!
och vill ni veta vad jag har gjort? jo, jag var med på idrotten igår och vi spelade brännboll. jag har ju haft praktik i 6 veckor så detta var första idrotten sen ja kom tillbaka till skolan. och att röra på mig, det är jag inte så duktig på så nu har jag träningsverk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0