min helg

fredag: vid fyra åkte jag och hämtade jocke sen åkte vi på kina där han bjöd mig på middag. (sen födelsedagspresent). vi åt kyckling, curry och ris. till efterätt tog jag glass och friterade bananer och jocke tog cocosglass. när vi var mätta och belåtna åkte vi och köpte lite godis sen åkte vi till erik och tittade på toy story 3 sen for vi hem och sov.

lördag: kl ringde 9 och då gjorde jag, jocke och chrille iordning oss för att åka på rally i ilsbo. det var roligt men synd att vi inte fick se några avåkningar. vi hade med oss varm oboy så det var mysigt! senare efter middagen åkte vi till stan för att umgås med maja (mamma var barnavkt). vi hyrde film, åt godis och spelade kort. när vi kom hem slog vi på en film och somnade till den.

här kommer några bilder från rallyt:



söndag: vi har inte hunnit gjort så mycket idag. jag har duschat och ätit frukost bara. om en stund kommer mamma, maja och jörgen hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0