lyxa till det lite

idag sov vi ända till tolv, de var så skönt! vi tittade på femman och sexan ac johan falk igår så nu har vi sett alla, igen. det var meningen att vi skulle åka till stan för att jocke skulle bjuda mig på kina men eftersom det var stop på e4an så stannade vi hemma istället. eller, vi åkte på pizzan och åt så tar vi kina kanske nästa helg.

nu är jag hemma i stocka
, jag ska snart sätta igång en film (om jag hittar något ny att ladda ner, dom jag har har jag sett flera gånger), äta jordnötsringar, shoklad och dricka cola! jag är fortfarande förkyld så då får man lyxa till det. och som det ser ut nu så blir det ingen praktik imorgon, men jag kan ju bli bättre också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0