lördag/söndag

eftersom jocke var ut igår så hade jag en kväll med tjejerna. åkte först till glysis med stina och efter en stund åkte vi och hämtade rebecca och marie för att sedan åka på donken och käka. efter det blev det ett varv runt stan sen tillbaka till glysis för att se mer fotboll. vid 12 när det var slut tog vi några varv på stan innan jag hämtade jocke och åkte hem och sov!

idag låg vi i sängen till 12,
åt frukost och åkte sedan till. när jag hade gjort mig iordning så åkte jag, mamma, pappa, farmor och jocke till stan och åt middag på medelhavskällaren. jag åt klyftpotatis, beasås och fläskfilé. supergott! efter att vi hade ätit åkte vi till brorsan och fikade och nu är vi hemma hos mig.
nu ska jag packa lite sedan åker vi hem till joakim, myser, tittar på wallander och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0