lördag 15012011

när dom som kom och grattade mig hade åkt så packade jag och nu ligger jag hemma hos joakim i hans säng medans han spelar cs. jag är inte alls sugen på att sitta hemma ikväll, men det blir nog så ändå. min förkylning sitter fortfarande i!

av mia och ulf fick jag en tavla i födelsedagspresent.  jag har redan funderat ut vilka bilder jag ska framkalla och sätta in, man ska ha fyra bilder. jag tänkte ha ett kort på mina katter, ett på mig själv, ett på mig & joakim och ett på mig och mina bröder.

av resten fick jag pengar och presentkort på h&m. precis det jag hade önskat mig. nu har jag troligen nog med pengar tills jag ska tatuera mig den 26.


jag och mina bröder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0