klockan ringer tidigt

nu har jag klätt av mig och gjort iordning mig för att sova. lovets sista dag är över och imorgon väntar allvaret. klockan ringer 05.00. jag jobbar mellan 7-15.30 imorgon. undra hur det kommer gå med att sova tidigt och kliva upp jättetidigt. menmen, det ska nog gå.

jag och mamma åkte ju till stan idag
. vi var först in på albert och herbert sen på dollar och jysk. efter det åkte vi och hämtade moster för att vi tänkte fika men ingenting var öppet så vi åkte till kvantum och handlade och köpte med oss lite fika och fikade hos moster istället.


när jag kom hem så kom jocke
hit en sväng och myste med mig. när han hade åkt hem spelade jag lite sims och nu ska jag slå igång en film och sova. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0