goodnigth

kikade precis på hur mitt schema kommer att se ut när jag kommer tillbaka till skolan och det såg inte så bra ut..

jag hatar när jag har långa luncher och långa raster mellan lektionerna. titta bara där jag har ringat in. 1 timmes lunch på måndagar (jag tycker att det räcker med 20-30 min,) lika på torsdagar har jag en timmes lunch. också 2 timmar mellan lektionerna på fredagar. men annars så ser tisdagar och onsdagar rätt softa ut!


nu ska jag ringa älsklingen och säga godnatt sedan sova så att det fort blir dag igen så att man får träffa honom igen :)


Kommentarer
Postat av: Pia(smilinggirls)

Håller med dig: Det räcker med 30-minuters raster, roligare om man kan sluta tidigare istället! :)

2011-01-06 @ 12:55:34
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0