fredag

godmiddag bloggen.
jag kom hem från skolan för ett tag sedan, är ensam hemma och orkar inte laga mat åt mig själv, så tråkigt! så nu sitter jag här och är hungrig. menmen, får göra något litet om en stund.

idag började jag 09.20 och då hade jag
samhälle, efter det hade jag idrott och efter idrotten hade jag hål i 2½ timme ungefär så då åkte jag, jocke, stina och rebecca ner på stan en sväng. köpte lite godis, spolarvätska, lipsyl och ett linne på rean. linnet kostade 99 kr också var det 50% på det! vid 2 kom vi tillbaka till skolan för att gå på sista lektionen.

här är en bild på linnet. lejonet är på sidan så andra bilden är knäppt från sidan så att ni skulle se hela lejonet :)



när vi hade varit inne på dollar så skulle jag fylla på spolarvätska också satte jag mig i bilen för att se om det kom ut nå men det gjorde det inte så jag gick ut igen. det var en kille och en typ gubbe som stog brevid som också fyllde på spolarvätska och gubben sa att min slang hade gått sönder och han erbjöd sig att fixa den men han såg att den hade gått av så jag måste köpa en ny och fixa det innan besiktningen på tisdag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0