vård & omsorgs college

imorse så åkte jag till gävle med klassen för att vara med på invigningen av vård & omsorgs college. i början blev jag, malin och therese intervjuvad. det kommer troligen med i tidningen imorgon. efter det var det ett antal personer som stog och pratade om vård & omsorgs college. sedan var det mat och efter det fick vi gå på stan en sväng innn vi for hemåt.


den här tröjan fick vi när vi var där.

när jag var tillbaka till stan så gick jag i lite affärer tillsammans med linn. jag köpte två nagelack och 3 gina-linnen eftersom dom kommer sluta sälja dom.
när jag kom hem så åt jag och nu ligger jag och kikar på tv. om en stund ska jag packa lite och sen åka till älsklingen.

 

när jag åkte hem från stan idag så hade jag polisen framför mig hela jäkla vägen. jag får ont i magen varje gång jag ser en polis när jag kör även fast jag vet att jag kör lagligt och att det inte är nå fel på bilen.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Bara så du vet, ifall du har missat det, så förnyar dom bara modellen, exakt samma sorts linne fast utan "boxar-ryggen" finns nu. Dom är mycket snyggare och lite kortare. Asbra tycker jag.

2011-02-23 @ 11:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0