tisdag

skoldagen varade mellan 08.05 - 11.40 idag. skön dag! jag har haft två lektioner, gko & op. när jag slutade så åkte jag ner på stan en snabbis och kikade lite. jag hittade en kofta för 99 kr till mig och lite presenter till joakim (dom får ni inte se än för han brukar läsa min blogg). han fyller den 22a.



när jag kom hem så var dino ute och han blev så glad av att se mig så
han bara sprang runt och hoppade. sötnosen min! när jag kom in packade jag upp och nu sitter jag här nyduschad. mamma och pappa är hos farfar så jag är ensam hemma just nu.

en söt bild på när dino var liten.


Kommentarer
Postat av: antonia

ser ut som min ofta :p säkert lika, gammal.

ja när han var LITEN kanske han var söt ja! han är ju jätteelak nu iaf.

2011-02-08 @ 15:15:02
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0