i just had sex

idag hade jag ställt klockan på 10, men vaknade typ 2 minuter innan. då klev jag upp, åt frukost och la mig i sängen igen och tittade på film. efter filmen gick jag ut och gick med mia & lexus. när jag kom tillbaka så lämnade jag lexus sen åkte jag till farfar och grattade honom.

när jag kom hem till jocke igen så myste vi ner oss i sängen och tittade på film, åt middag och vi var nyss ute och gick med lexus. nu sitter jag och lyssnar på min blivande man akon. han är så grymt sexig i denna video!! ♥ (liksom så som han rör sig i videon, och dom svarta kläderna och skinnjackan. Mmmmm!!)

just nu är joakim i duschen, när han kommer ut därifrån och har klätt på sig så åker vi hem till kära stocka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0