friday.25.february

när jag kom till skolan så hade jag först samhälle, men satt bara och lysna på något som man egentligen inte behöver veta. efter det hade jag idrott men var inte med eftersom jag fortfarande är förkyld, så jag fick gå och jobba med annat. då åkte jag, jocke och viktor på donken och åt sen tillbaka till skolan. klockan var typ 11 då och jag hade inget förens kl 14.10 så jag satt och gjorde nästan klart en uppgift vi fått på samhället. när jag gick på sista lektionen så gick jag gå hem. nödvändig skoldag va?

efter skolan åkte jag & joakim till erik för att göra oss iordning och sen åkte vi till radjos och tittade på när superduktiga och modiga antonia sjöng. efter det åkte vi hem till dom och tittade på mean girls 2 och gullviver's travels. efter det åkte vi hem och somnade på en gång.



nu sitter jag här nyduschad och har nyss ätit frukost. jag ska snart klä på mig, packa lite och göra mig klar för att åka till timrå på hockey. timrå - AIK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0