för första gången

sedan jag skrev sist så har vi kikat på en svensk film som hette sebbe, inte så verst bra. ganska seg. jocke somnade efter filmen och jag kikade på solsidan, för första gången. och jag förtstår igentligen inte vad som är så speciellt med det? visst var det ett bra program, men för det så behöver man inte tagga sönder innan det börjar. jämt precis innan det börjar så skriver alla "solsidan!" på facebook och när det är slut så är det alltid någon som har skrivit ett citat därifrån..



jag har nyss duschat och väckt jocke och alldeles strax ska vi titta på wallander och efter det sova. jag börjar 10 imorgon, så behöver inte kliva upp så tidigt, vilket är skönt!


Kommentarer
Postat av: helena lindberg

hahah, håller med dig med det du skrev om solsidan ;)

2011-02-27 @ 21:12:39
URL: http://nattstad.se/hlindberg
Postat av: Anonym

bara för du ä så jävle bitter förstår tammefan inte hur dine vänner står ut mä däg

2011-02-27 @ 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0