en mycket trevlig dag

igår var en mycket trevlig dag. den började med att jockes familj + släkt åkte till sundsvall på laserhallen (jocke hade ingen aning om vart vi skulle.) jag har aldrig varit där så det var skitkul. vi körde wii, sköt på burkar (jag fick ner flest av alla :)), var inne i laserhallen och sköt också avslutade vi med att bada bubbelpool innan vi for hem.

när vi kom hem åkte jag till stocka och hämtade mamma, pappa och viktor. när vi kom tillbaka till jocke så var det middag, efter det sjöng vi, åt tårta, spelade twister (har träningsverk) och umgicks tills kl blev 4- halv 5 och då gick vi och la oss.

jag hade fullt upp hela dagen så jag knäppte inga bilder men svärmor har lite bilder på sin kamera. ni får se dom så fort jag har hittat sladden till kameran.

jag har nyss ätit frukost men jocke och viktor ligger fortfarande i sängen, sover och vägrar kliva upp.. men klockan är ju snart 1 så snart får dom inte sova nå längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0