dom senaste dagarna

nu var det ett tag sedan jag skrev. dels för att jag har haft mycket att göra plus att jag inte har orkar. men nu ska jag försöka kortfatta dom senaste dagarna.

onsdag: slutade 11.15, då åkte jag hem till jocke för att baka med mia. vi gjorde snickerskakor, två andra kakor och bullar. efter att vi hade bakat så lagade jag mat sedan åkte vi hem till mig och sov.



torsdag:
åkte till skolan och hade lektioner mellan 08.05 - 13.30. när jag slutade så åkte jag, jocke och viktor ner på stan men vi hittade inget av det vi sökte så vi bestämde oss för att åka till sundsvall istället. där åt vi middag på ikea, gick runt i affärer på birsta och shoppade lite. (i nästa inlägg får ni se vad jag köpte.) när vi skulle åka hem var det världens snöoväder och vi blev ståendes i bilkö i en och en halv timme. när det väl rullade på så åkte vi till stocka för att sova men det hade blivit en stor vall av snö rakt över vägen så vi kom inte ända hem till mig så vi vände och sov hos jocke istället.



fredag: imorse när vi hade klivit upp tidigt för att åka till mig en snabbis innan skolan så strejkade jockes bil den vägrade starta så vi blev hemma från skolan idag. istället gick vi ut och gick med mia & lexus i 7 km. det var skönare och nyttigare än att gå till skolan! nu sitter vi hemma i stocka. jag tror viktor kommer snart och tittar på film med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0