3/2 2011

nu är jag hemma efter en dag på skolan. på första lektionen så lyssnade vi på en polis som pratade om olika saker, bla. knark. kl 10 var det modevisning i aulan, min söta vän antonia var med. det var en tjej som heter maja som hade sytt och gjort alla kläder, väskor, smycken osv. så hon gjorde en modevisning som skojprojekt.

efter modevisningen så hade vi lunch och efter att jag hade ätit så åkte jag ner på ö&b och köpte lite nödvändiga saker sen tillbaka till skolan för att kika på modevisningen igen. när den var slut så åkte jag och viktor ner på stan. där köpte jag ett nytt svart nagellack (jag skrev ju igår att jag skulle måla naglarna svart men färgen var gammal så jag köpte ett nytt idag), hårfärg och ppiller. sminkväskan som ni ser på bilden köpte jag häromdagen för att den jag hade innan var alldeles för liten.



nu ska jag äta en macka och sedan ska jag färga håret, duscha, måla naglarna, äta middag och vänta på att joakim kommer. han är ju i delsbo och tatuerar mig. spännande det ska bli och se hur det ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0