måndag 19 december

idag är det fem ynka dagar kvar till julafton. inte för att jag bryr mig särskilt mycket. jag gillar inte julafton. tycker den är tråkig och jag hatar julmaten, allt förutom laxen. jag skulle lätt kunna äta pannkaka eller nå annat lätt på julafton. jag ska jobba på julafton, 7-15.45. och dagen efter ska jag jobba 7-21. storhelg och dubbla pengar, känns inte helt fel.

imorgon ska jag ringa och boka tatueringstid, tandläkartid och en tid hos ungdomsmottagningen. läre skynda mig till tandläkaren innan det blir nästa år och man måste betala för skiten..

det är snart 3 veckor kvar tills jag fyller 20, börjar känna mig gammal.. ja, nu mummlar jag också. vet inte vad jag ska skriva. det var ju säkert ett par veckor sedan jag skrev förutom några filmtips jag lagt upp.

livet rullar på och jag är lycklig. och huvudsaken är väl det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0