min helg

i fredags var jag på "utflykt" med min klass en bit ifrån delsbo. vi kikade på massa kostverk, en gammal masugn och grillade. efter det åkte jag till stan, köpte ett par jeans och efter det åkte jag till iggesund och hälsade på. lite senare på kvällen kom jocke dit. vi kom hem därifrån vid 10. då la vi oss i sängen, tittade på en film och sov.





sen på lördagen sov vi till 10 ungefär, låg kvar i sängen och tittade på en film, handlade lite på pierre och co, duschade och gjorde iordning oss för att åka till sundsvall på släktträff. det var trevligt på släktträffen även fast jag inte kände så många och vi hann leka några lekar innan åskan, blixtrarna och regnet kom. god mat var det också!

ost, kex och frukter


idag har vi bara tagit det lugnt. jag åkte hem vid 2tiden. då åt jag, duschade och åkte till ström och tittade på när jocke hade match. dom vann med 1-0. nu sitter jag och väntar på att han ska komma hit. när han gör det ska vi se en film och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0