lördag 24 april

linn sov över hos mig på långfredagen så när vi vaknade igår och hade ätit frukost så skjutsade vi henne till stan för att hon skulle ta bussen hem och vi åkte till jockes morbror börje i iggesund. vi blev där hela dagen. jocke hjälpte börje med veden medans jag lekte med nellie. lite senare grillade vi sedan åkte jag hem för att hämta ett par byxer till jocke för att dom skulle ut på krogen.

så jag körde
runt på stan hela kvällen igår, det var sjukt mycket folk ute! jag körde börjes minibuss så det var lite annorlunda än att köra min lillbil. vi kom hem vid halv 5 och jag somnade direkt. jag var så trött på hemvägen att jag höll på att köra i diket.

tyvärr så knäppte jag inga bilder från dagen, istället piffar jag upp inlägget med en bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0